Speed mentoring

A speed mentoring egy olyan hatékony és strukturált környezetben zajló esemény, ahol a Simonyi Inkubáció Programban résztvevő csapatoknak lehetőségük van kérdéseket feltenni különböző szakterülettel rendelkező mentoroknak.

A speed mentoring célja, hogy a csapatok új, inspiráló tanácsokat kapjanak, a fejlesztési folyamat állomásait tudatosan végiggondolják és a kapott információk alapján továbbfejlesszék a projektjüket. Ezen felül az esemény lehetőséget biztosít a mentoraink tudásának hatékonyabb kihasználására azáltal, hogy több projektben is közreműködnek.

A speed mentoring menete:

  • A mentorok egy-egy asztalnál foglalnak helyet. Az adott mentor szakterületeit a csapatok kihelyezett táblákon olvashatják el.
  • A csapatok legalább 3 mentortól (saját mentort kivéve) kérdeznek.
  • Egy mentornál rendelkezésre álló idő: 10-20 perc.
  • Az idő lejártakor a csapatok átülnek egy másik mentorhoz, akinek további kérdéseket tehetnek fel.

Felkészülés az eseményre:

Érdemes az esemény előtt a mentorok kompetenciái és szakterületei alapján átgondolni, hogy melyik mentorok tudnak a legjobban hozzájárulni az ötlet továbbfejlesztéséhez.

Célszerű előre megfogalmazni konkrét kérdéseket annak érdekében, hogy a rendelkezésre álló idő minél jobban kihasználásra kerüljön.

Korábban közreműködő mentorok:

  Bányai Edit Marketing, Online marketing, Piackutatás, Kérdőívszerkesztés és egyéb módszertan, Csapaton belüli együttműködési problémák megoldása
     
  Bedő Zsolt Vállalkozásfejlesztés
     
  Csapi Vivien Pénzügyi tervezés, pénzügyi elemzés
     
  Fodor Imre Üzleti tervezés
     
  Hoffman Tamás Sales, Sales management, Tárgyalástechnika, Stratégia
     
  Kovács Éva Média, Digitális média, Üzleti kommunikáció
     
  Kuti Mónika Crowdfunding
     
  Lányi Beatrix Piacosítás
     
  Posza Alexandra Pénzügy, Kutatás, Üzleti modellek
     
  Putzer Petra Marketing, Kommunikáció, Kutatás, prezentációs technikák
     
  Radnai Krisztina Pozícionálás, Marketing kutatás, Termék/márkafejlesztés, Üzleti tervezés, megtérülés, kalkulációk, Kereskedelmi marketing, csatornapolitika, eszközök, Prezentációs technikák
     
  Raffay Zoltán Marketing
     
  Tóth-Pajor Ákos Pénzügy, Üzleti modell generálás