A speed mentoring egy olyan hatékony és strukturált környezetben zajló esemény, ahol a Simonyi Inkubáció Programban résztvevő csapatoknak lehetőségük van kérdéseket feltenni különböző szakterülettel rendelkező mentoroknak.
A speed mentoring célja, hogy a csapatok új, inspiráló tanácsokat kapjanak, a fejlesztési folyamat állomásait tudatosan végiggondolják és a kapott információk alapján továbbfejlesszék a projektjüket. Ezen felül az esemény lehetőséget biztosít a mentoraink tudásának hatékonyabb kihasználására azáltal, hogy több projektben is közreműködnek.
A speed mentoring menete:
- A mentorok egy-egy asztalnál foglalnak helyet. Az adott mentor szakterületeit a csapatok kihelyezett táblákon olvashatják el.
- A csapatok legalább 3 mentortól (saját mentort kivéve) kérdeznek.
- Egy mentornál rendelkezésre álló idő: 10-20 perc.
- Az idő lejártakor a csapatok átülnek egy másik mentorhoz, akinek további kérdéseket tehetnek fel.
Felkészülés az eseményre:
Érdemes az esemény előtt a mentorok kompetenciái és szakterületei alapján átgondolni, hogy melyik mentorok tudnak a legjobban hozzájárulni az ötlet továbbfejlesztéséhez.
Célszerű előre megfogalmazni konkrét kérdéseket annak érdekében, hogy a rendelkezésre álló idő minél jobban kihasználásra kerüljön.
Korábban közreműködő mentorok:
Bányai Edit | Marketing, Online marketing, Piackutatás, Kérdőívszerkesztés és egyéb módszertan, Csapaton belüli együttműködési problémák megoldása | |
Bedő Zsolt | Vállalkozásfejlesztés | |
Csapi Vivien | Pénzügyi tervezés, pénzügyi elemzés | |
Fodor Imre | Üzleti tervezés | |
Hoffman Tamás | Sales, Sales management, Tárgyalástechnika, Stratégia | |
Kovács Éva | Média, Digitális média, Üzleti kommunikáció | |
Kuti Mónika | Crowdfunding | |
Lányi Beatrix | Piacosítás | |
Posza Alexandra | Pénzügy, Kutatás, Üzleti modellek | |
Putzer Petra | Marketing, Kommunikáció, Kutatás, prezentációs technikák | |
Radnai Krisztina | Pozícionálás, Marketing kutatás, Termék/márkafejlesztés, Üzleti tervezés, megtérülés, kalkulációk, Kereskedelmi marketing, csatornapolitika, eszközök, Prezentációs technikák | |
Raffay Zoltán | Marketing | |
Tóth-Pajor Ákos | Pénzügy, Üzleti modell generálás |